ژله رویال

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

ژله رویال(غذای شاهی)

غذای ملکه و لاروهای زنبور عسل است.از آن به اکسیر عمر تعبیر شده است زیرا ملکه که مادم العمر از این ماده تغذیه می کند تا شش سال عمر میکند ولی کارگران که فقط سه روز اول عمرشان از آن می خورند نهایتا 4 ماه عمر میکنند.ژله رویال اساسا از غدد شیری ترشح می شود که در سر و زیر حلق قرار دارند.این غدد فقط در کارگرهای جوان بین سن 3 تا 12 روزگی فعال هستند.این ماده غنی از پروتین،چربی،آب و مقداری کربوهیدرات است و پروتین آن از نظر اسیدهای آمینه ضروری بدن بسیار غنی است. همچنین محققان ژله رویال را غنی از کلسیم،پتاسیم،آلومینیوم،آهن،روی و منگنز می دانند.ویتامینهای گروه ب به نسبت زیاد در ژله رویال وجود دارند.

نحوه مصرف:

1.خالص،که بهترین روش مصرف است.یک میلی گرم به ازای هر کیلو وزن بدن  صبح،ناشتا و بصورت زیرزبانی مصرف میشود

2.مخلوط با عسل،30 گرم ژله رویال در یک کیلو عسل هرروز ناشتا یک قاشق مرباخوری زیر زبان قرار داده میشود تا با بزاق مخلوط گردد.

موارد مصرف:

ناتوانی جنسی،نازایی،خستگی مفرط،لک و چروک پوست،دیابت،محرک سیستم دفاعی،مبارزه با عفونتهای ویروسی و باکتریایی، کلسترول بالا،فشار خون،کنترل وزن،آسم،کمبود رشد،عفونت مثانه،کم خونی،مشکلات کبدی،سوء تغذیه،خستگی روحی،ضعف چشمها، ناراحتی لوله گوارش،پارکینسون و مداوای آنفلوآنزا

این محصول همچنین به افراد ضعیف(مانند کسانی که شیمی درمانی میشوند)نیرو می بخشد و نیز بعنوان تب بر مورد استفاده قرار می گیرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 8 / 11 / 1390برچسب:, | 13:59 | نویسنده : HONEY |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.